مسافر کوچولو

شنیدن قشنگترین ریتم زندگیم

1393/8/4 10:55
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلیل بودنم

امروز 4 آبانه دلبندم ،من و تو دیروز یه دیدار کوچولو با هم داشتیم  دبروز دومین سونوی من بود و آقای دکتر ضربان قلبتو برام گذاشت تا گوش کنم ،منم بی اختیار بخاطر اولین لمس بودنت اشک رو گونه  هام سرازیر شد

  ما از ساعت 8.30 تا 11.30 نشتستیم که نوبتمون بشه بابا علیرضا خیلی ذوق دیدنتو  شنیدن  صدای قلبتو داشت ولی متاسفانه نتونست بیاد تو ، یعنی گفتن ورود همراه ممنوعه

وقتی از اتاق اومدم بیرون انگار رو آسمونا پرواز میکردم  پاهام مال خودم نبود دوس داشتم صدای قلب کوچولوتو بارها و بارها توی ذهنم مرور کنم ...محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عصر وقت دکتر داشتم رفتم دکتر بهم گفت 2 هفته باید تو خونه باشی و هوای نی نی تو داشته باشی تا مشکلی که داشتم برطرف شه

خلاصه اینکه منو شما به مدت 2 هفته با هم تنهاییم  البته بابا علیرضا هم روزا پیشمونه

دوست داریم قشنگترین  ملودی زندگیمون بوسبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا شکيبا
9 آبان 93 5:47
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________ خیلی ممنون